Perşembe , 23 Ekim 2014

Bilgisayar Teknik Destek Hizmetleri

Bilgi İşlem Merkezi’nde akademik ve idari personelin kullandığı demirbaş numarası olan cihazlara yazılım ve donanım desteği verilmektedir. Cihazınızla ilgili herhangi bir sorunla karşılaştığınızda http://bidbdestek.aydin.edu.tr adresini kullanarak İş talep sisteminden telebinizi girmeniz gerekmektedir.

 

HelpDesk Sistemi Kullanımı Hakkında Detaylı Bilgi için Tıklayınız.

Talebinizi sisteme girdikten sonra talebin işleme alındığına dair size bir bilgilendirme e-postası gelecektir. İşlem sonlandığında ise talebinizin tamamlandığını belirten bir e-posta gönderilecektir. Yazılım ve donanım taleplerinizde; talep sıranıza göre size telefonla ulaşılacak veya yerinize gelinerek sorun tespit edilmeye çalışılacaktır. Sorun, yerinizde çözülemediğinde cihazınızı Bilgi İşlem Merkezi’ne göndermeniz istenecektir. Bu durumda;

 

Bilgi İşlem Merkezi’in Hizmet Politikası :

Cihazınızın sorunu BİDB destek personeli tarafından tespit edilmeden Bilgi İşlem’e gönderilmemesi gerekmektedir.

Cihazın Bilgi İşlem’e getirilmesine kadar geçen sürede sorumluluk cihazı teslim eden kişiye ve Bilgi İşlemden’den teslim edildiği andan sonra meydana gelebilecek her türlü sorunda teslim alan kişiye aittir.

Bilgi İşlem Destek  Birimi üniversitemiz bünyesindeki demirbaş numaralı bilgisayarlara, lisansı olmayan herhangi bir yazılım yüklememektedir. Üniversitemiz bünyesindeki personelin kullanmakta olduğu yazılımların lisans sorumluluğu (üniversitemizin yasal olarak satın aldığı lisanslı programlar hariç) ilgili personele aittir.

         

Arızalı sistemde işletim sisteminin yeniden yüklenmesi gereken durumlarda; aksi belirtilmediği sürece BİM sadece “My Documents”/”Dosyalarım” klasörünün yedeğini almakla yükümlüdür. Ayrıca sistem içindeki özel yazılımların yedeklenmesinden, kopyalanmasından ve bunun dışındaki veri kayıplarından Bilgi İşlem Destek Birimi sorumlu değildir.

Cihazın tamir edilip ilgili kişiye haber verilmesinden sonra; 10 gün içerisinde alınmayan cihazlardan Bilgi İşlem Destek Birimi sorumluluk kabul etmez.

 

Cihazın mesai çalışma saatleri içinde Bilgi İşlem ’e getirilmesine dikkat edilmelidir.

 

Yoruma kapalı.

Scroll To Top